Kunsten å lære er bygd på eit spesialdesigna undervisningsprogram der elevane jobbar med kunst og skulefag kombinert.
Undervisningsopplegga i prosjektet vert bygd opp slik:
- Kvar elev får 144 økter, kvar på 90 minutt.
- Øktene vert fordelt over 48 veker (to skuleår) og er delt opp i 2-vekers lange tema.
- Undervisningsopplegga er designa for 1.–3. trinn.
Kvar økt skal vera basert på:
- uimotståeleg læring
- fagplanmål frå ulike fag, samt tverrfaglege tema og djubdelæring
- kunstfagleg metodikk
- aktive og skapande elevar som er fysisk, emosjonelt, sosialt og intellektuelt stimulert samstundes
- oppvarmings- og refleksjonsøving som gjentas med avansering
- lærar og kunstnar som arbeider saman i klasserommet 2 dagar i veka
- lærar som gjennomfører 1 ytterlegare økt i veka på eige hand
Undervisningsopplegga vert jobba fram av dette teamet:
- Diane Fisher-Naylor (Creativity, Culture and Education) – hovudforfattar
- Marie Othilie Hundevadt (Innlandet fylkeskommune) – hovudforfattar
Bidragsytarar i tillegg:
- Svend Erichsen (kunstnar)
- Hedda Roterud Amundsen (kunstnar)
- Rose Marie Aker (kunstnar)
- Malin Vik (kunstnar/dramapedagog)
- Bintang Emilie Sitanggang (kunstnar/dramapedagog)
- Steven Gringer (kunstnar)
- Adrian Taxth Skrattegård (kunstnar/dramapedagog)
- Anne-Tove Mygland (kunstnar/spesialpedagog)
I tillegg bidreg også ei referansegruppe med representantar for kunst, skule, læreplan og forsking i arbeidet.
Sist endret 04.09.2024 13.53