Undervisningsopplegg

Kunsten å lære er bygd på eit spesialdesigna undervisningsprogram der elevane jobbar med kunst og skulefag kombinert.

Undervisningsopplegga i prosjektet vert bygd opp slik:

  • Kvar elev får 144 økter, kvar på 90 minutt.
  • Øktene vert fordelt over 48 veker (to skuleår) og er delt opp i 2-vekers lange tema.
  • Undervisningsopplegga er designa for 1.–3. trinn.

Kvar økt skal vera basert på:

  • uimotståeleg læring
  • fagplanmål frå ulike fag, samt tverrfaglege tema og djubdelæring
  • kunstfagleg metodikk
  • aktive og skapande elevar som er fysisk, emosjonelt, sosialt og intellektuelt stimulert samstundes
  • oppvarmings- og refleksjonsøving som gjentas med avansering
  • lærar og kunstnar som arbeider saman i klasserommet 2 dagar i veka
  • lærar som gjennomfører 1 ytterlegare økt i veka på eige hand

 

Barn med forstørrelsesglass - Klikk for stort bilde

Undervisningsopplegga vert jobba fram av dette teamet:

  • Diane Fisher-Naylor (Creativity, Culture and Education) – hovudforfattar
  • Marie Othilie Hundevadt (Innlandet fylkeskommune) – hovudforfattar

Bidragsytarar i tillegg:

  • Svend Erichsen (kunstnar)
  • Hedda Roterud Amundsen (kunstnar)
  • Rose Marie Aker (kunstnar)
  • Malin Vik (kunstnar/dramapedagog)
  • Bintang Emilie Sitanggang (kunstnar/dramapedagog)
  • Steven Gringer (kunstnar)
  • Adrian Taxth Skrattegård (kunstnar/dramapedagog)
  • Anne-Tove Mygland (kunstnar/spesialpedagog)

I tillegg bidreg også ei referansegruppe med representantar for kunst, skule, læreplan og forsking i arbeidet.